Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491560279 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelderte zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd,en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met jemerkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring die de klant met jouworganisatie heeft, bevestigt het beeld van de dienst of het product.Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internalbranding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Daarbijmag je nooit vergeten dat internal branding een proces is voor idealisten envolhouders. De business, communicatie en human resourcemanagementzijn zich constant bewust van hun rol en handelen er ook naar. Aan dehand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens desuccessen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bijhet opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten.Ook als de basis verandert door een fusie. Juist dan is het cruciaaldat alle Medewerkers ook Medemerkers zijn.Over de auteurSaskia Barendse-Schijvens (1970) is hoofd Interne Communicatie bijInterpolis. Na haar studie Beleids- en Organisatiewetenschappen aan deUniversiteit van Tilburg begon zij als managementtrainee bij Interpolis.Daar richtte zij zich volledig op het communicatievak. Vanuit die rol waszij nauw betrokken bij het veranderproces dat Interpolis transformeerdevan een relatief onbekende maatschappij tot een voorhoedespeler in deverzekeringsmarkt.Sinds 2006 stuurt Barendse het team aan dat met interne communicatieeen belangrijke rol speelt in het internal branding proces binnen Interpolis.Zij is verder verantwoordelijk voor de managementcommunicatie,verandercommunicatie, HR-communicatie en de professionalisering van de internemediamix. Kortom: een essentiële schakel in het verhaal van Interpolis.