Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789082787931 |
De fitness sector heeft de afgelopen jaren aanzienlijke veranderingen ondergaan en technologie speelt daarbij een belangrijke rol. De trend van virtuele groepslessen is daar een mooi voorbeeld van. Virtuele groepslessen vormen een prachtig product voor alle soorten fitnessclubs. Het verbindt de wereld van binnen de club met andere werelden waar klanten of leden tegenwoordig trainen. Er was tot op heden geen praktisch handboek beschikbaar voor het succesvol opzetten en managen van virtuele groepslessen. Les Mills als onderdeel van de HDD GROUP, tezamen met First Impression als partner in audiovisuele beleving, veranderen deze situatie en publiceren nu voor het eerst dit handboek over virtuele groepslessen. Dit boek is bedoeld voor club managers, groepsfitness managers of kortweg iedereen die met virtuele lessen aan de slag gaat. Debbie Koekkoek is werkzaam bij de HDD GROUP als senior consultant. In deze functie verzorgt zij diverse management- en vaardigheidstrainingen op het gebied van sales, retentie, personal training en groepsfitnessmanagement. Jan Middelkamp is gedrags- en bewegingswetenschapper en development directeur bij de HDD GROUP. Zie: www.janmiddelkamp.com.