Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789069466675 |
Waar staat 'Retail Nederland' in 2010? Die vraag legden onderzoeker Frank Quix en journalist Mark Hemmer voor aan veertig zeer uiteenlopende Nederlandse retailers. De reeks gesprekken leverde geen eenduidig antwoord op, maar wel tien interessante paradoxen waarmee retailers in de toekomst zeker te maken krijgen. Brancevervaging bijvoorbeeld, hoeft geen bedreiging te zijn voor de specialist, maar biedt deze juist kansen. En de grote retailketens concurreren niet langer met de local heroes, maar ze helpen hen in het zadel om zo het winkelaanbod in de steden aantrekkelijk te houden. De tien paradoxen zijn in heldere en toegankelijke taal beschreven en zijn los van elkaar te lezen, zodat de lezer naar eigen inzicht door het boek kan 'zappen'. Portretten en uitspraken van de geïnterviewde zakenmensen larderen de tekst. Ten slotte biedt het Winkelkompas aan het eind van elk hoofdstuk de retailer concreet advies hoe in te spelen op de trends van 2010. '10 Retailparadoxen' biedt een interessant, toegankelijk en concreet kijkje in de retailwereld van 2010.